شفاف سازی چراغ اتومبیل

شاید بین دوستان و آشنایان خود دیه و شنیده باشید که اقدام به شفاف سازی چراغ اتومبیل خود کرده اند. اما این کار چیست و چرا باید انجام شود؟

زمانی که اتومبیل نو و صفر کیلومتر است، همه قطعات آن زیبا به نظر می آید. به جز زیبایی، تمام قطعات آن کارایی بهتری نیز دارند. بعد از مدتی که از استفاده از اتومبیل می گذرد، کم کم قطعات مصرفی خودرو، باید تعویض شوند. اما دیگر قطعات که جزو قطعات مصرفی نیستند نیز گاهی بهنظر می رسد که کارایی اولیه را ندارند. یکی از این قطعات چراغ های خودرو هستند.

برای اطلاع از قیمت شفاف سازی چراغ ماشین و اطلاعات بیشتر میتوانید اینجا کلیک کنید.

شفاف سازی چراغ در کرج

چراغ خودرو، با اینکه قطعه مصرفی نیست و تا زمانی که آسیبی به آن نرسیده باشد نیازی به تعویض ندارد، اما با مرور زمان دچار کدری و زردی می شود. در این زمان است که شما برای دید بهتر، و برای زیبا شدن مجدد چراغ های اتومبیل خود ممکن است به فکر تعویض آنها افتاده باشید.

اما تعویض کردن چراغ هایی که سالم هستند چندان مقرون به صرفه به نظر نمی رسد. چاره کار چیست؟

شفاف سازی چراغ اتومبیل

شفاف سازی چراغ اتومبیل
شفاف-سازی-چراغ

چرا باید اقدام به شفاف سازی چراغ اتومبیل کرد؟

کدر شدن چراغ های خودرو، علاوه بر اینکه باعث زشت شدن و کهنه به نظر رسیدن اتومبیل شما می شود، به دلیل رنگ زرد و تیره ای که طلق چراغ را گرفته است، باعث پخش نشدن و نتابیدن نور مناسب به جاده می شود.

در جاده ها و خیابان هایی که خود نور کافی ندارند، چراغ های اتومبیل نقش بسیار مهمی در دید راننده ایفا می کنند. در صورتی که طلق چراغ کدر شده باشد ممکن است شما این تصور را داشته باشید که لامپ های چراغ ضعیف شده اند. با این تصور اقدام به تعویض لامپ ها می کنید. هزینه زیادی را متحمل می شوید، اما باز هم هیچ تغییری در نور چراغ ها نداشته است.

پیش از اینکه لامپ های چراغ را تعویض نمایید بهتر است با هزینه کمتری، اقدام به شفاف سازی چراغ نمایید.

تفاوت حالت کدر و شفاف در تصویر زیر کاملا مشخص است.

شفاف-سازی چراغ در کرج
شفاف-سازی چراغ در کرج

چگونه چراغ خودروی خود را شفاف کنیم؟

شفاف کردن چراغ اتومبیل دور مرحله دارد.

  • شفاف کردن چراغ از بیرون طلق
  • شفاف کردن چراغ از داخل طلق

مرحله اول که براق کردن چراغ های اتومبیل از بیرون طلق است را خود شما به راحتی می توانید به وسیله مایع دستشویی، خمیر دندان و یا پولیش انجام دهید.

به این ترتیب که کمی از این مواد را به سطح بیرونی چراغ اتومبیل خود بزنید و با استفاده از دستمال نرم و البته صبر و حوصله، سطح بیرونی طلق چراغ را روشن و شفاف کنید.

برای اینکه از نتیجه کار خود مطمئن شوید می توانید کمی از اتومبیل خود فاصله بگیرید و از دور چراغ ها را برانداز کنید. با مقایسه چراغی که تمیز شده و چراغی که هنوز تمیز نکرده اید نیز، می توانید به راحتی تفاوت قبل و بعد را متوجه شوید.

اما قسمت دوم که شفاف سازی چراغ از داخل طلق است را بهتر است به متخصص این کار بسپارید. زیرا چراغ های خودرو باید باز شوند و چون قسمت داخلی طلق با لامپ بیشتر در ارتباط بوده، تمیز کردن آن تنها با خمیر دندان و ماسع دستشویی امکان پذیر نیست.

بلکه باید با اسپری الکل مخصوص، اسپری نانو، سنباده نرم، پولیش و دیگر مراحل به نتیجه نتیجه دلخواه برسید.

هزینه شفاف کردن چراغ خودرو

هزینه شفاف سازی چراغ اتومبیل بستگی به میزان کدری چراغ های اتومبیل شما، مواد مصرفی و البته دستمزد کار دارد.

به همین دلیل امکان درج قیمت دقیق کار در این مقاله وجود ندارد. اما شما می توانید از طریق واتساپ و دایرکت اینستاگرام با ما در ارتباط باشید و از مشاوره کارشناسان شیشه اتومبیل عزیزی بهره بگیرید.

ضمن اینکه در صورت تمایل می توانید با فشار دادن دکمه زیر ، به صورت مستقیم با ما تماس بگیرید.


شفاف کردن چراغ ماشین . چگونه چراغ اتومبیل را شفاف کنم؟ . ترمیم شیشه اتومبیل در کرج . شیشه اتومبیل عزیزی . تعویض شیشه اتومبیل . مرکز پخش شیشه اتومبیل در کرج . رفع کدری چراغ ماشین .

یک دیدگاه در “شفاف سازی چراغ اتومبیل

  • آوریل 18, 2021 at 12:57 ب.ظ
    Permalink

    سلام. قیمت شفاف کردن چراغ جلوی 206 چند درمیاد؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
Scan the code
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟