درصد مجاز شیشه دودی

درصد مجاز شیشه دودی اتومبیل در کشورهای مختلف به روش های گوناگون سنجیده میشود.

در ایران نیز به غیر از اینکه باید نگران شرایط اعلام شده توسط پلیس باشیم، باید درصد برچسب دودی شیشه ماشین نیز به صورتی باشد که در معاینه فنی خودرو مردود نشویم.

اما شرایط گرفتن معاینه فنی خودرو با شیشه دودی بدون درسر و نگرانی چیست؟

در این ویدئو می توانید توضیحات کاملی را درباره درصد و حد مجاز شیشه دودی اتومبیل ببینید و بشنوید.

شرایط شیشه دودی برای گرفتن معاینه فنی خودرو

شرایط گرفتن معاینه فنی خودرو با شیشه دودی چندان دشوار نیست. همین که درصد مجاز شیشه دودی را رعایت کنید به راحتی می توانید در تست های معاینه فنی مربوط به شیشه قبول شوید.

در شرایط اعلام شده توسط پلیس آمده است که درصد رنگ شیشه دودی خودرو باید به اندازه ای باشد که از فاصله 3 متری داخل خودرو به راحتی قابل رویت باشد.

درصد مجاز برچسب شیشه دودی
نصب برچسب شیشه دودی برای شیشه جلو و طرفین

درصد مجاز برچسب شیشه دودی با شیشه دودی فابریک کمی متفاوت است.

برچسب شیشه دودی که درصد کمتر از 40 درصد داشته باشد قابل قبول است. اما اگر برچسب شیشه دودی بر روی شیشه عقب خودرو چسبانده باشید و از فاصله سه متری داخل خودرو قابل رویت نباشد می توانید مشمول جریمه شوید. حتی ممکن است در معاینه فنی نیز مردود شوید.

اما اگر برای شیشه عقب خودرو از شیشه دودی فابریک استفاده کرده و در بقیه شیشه ها همان درصد برچسب شیشه دودی 40 درصد را رعایت کرده باشید مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد.

درصد مجاز شیشه دودی برای معاینه فنی با شیشه دودی فابریک

معاینه فنی با شیشه دودی فابریک کاملا متفاوت از برچسب شیشه دودی است. درصد استاندارد شیشه های دودی فابریک 30 درصد است.

به این دلیل که درصد استاندارد شیشه دودی فابریک کمتر از 40 درصد است بنابریان چه از نظر جریمه پلیس، و چه از نظر دریافت معاینه فنی مشکلی پیش نخواهد آمد.

خیلی از دارندگان ماشین بر این عقیده هستند که قیمت شیشه دودی فابریک بسیار بالاتر از برچسب دودی است و از نظر اقتصادی صرفه ندارد.

اما اگر به مزیت های شیشه دودی فابریک دقت کنیم، خواهیم دانست که بهتر است مبلغ بیشتری پول در ابتدا خرج کنیم. در مقابل گرفتن راحت معاینه فنی، جریمه نشدن، دید بهتر، نداشتن موج و خط، و یک رنگی و مخدوش نشدن شیشه، را داشته باشیم.

برچسب شیشه دودی هم از نظر زیبایی بسیار جذاب است و هم اینکه دید راننده را در نور آفتاب راحت تر می کند. البته باید مواردی مانند درصد مجاز شیشه دودی را برای دریافت معاینه فنی در نظر داشته باشید.

قیمت برچسب شیشه دودی در کرج

برای اطلاع از قیمت شیشه دودی فابریک در کرج می توانید با کارشناسان شیشه اتومبیل عزیزی (چلسی) تماس بگیرد.

همچنین می توانید در واتساپ و اینستاگرام نیز با ما در ارتباط باشید. برای اینکه هزینه تبدیل شیشه فابریک به شیشه دودی را بدانید کافی است که مدل و نوع خودروی خود را از طریق یکی از راه های ارتباطی ما برای ما ارسال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
Scan the code
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟