تعمیر آینه برقی اتومبیل

نیاز به تعمیر آینه برقی اتومبیل دارید؟ آینه اتومبیل شما شکسته؟ آینه اتومات اتومبیل شما از کار افتاده؟

در صورتی که در کرج هستید می توانید با متخصصین ماهر ما در شیشه اتومبیل عزیزی تماس بگیرید. در صورت تمایل می توانید از طریق واتساپ عکس آینه برقی اتومبیل خود را برای ما ارسال کنید تا از هزینه تعمیر آن با خبر شوید.

تعمیر آینه اتومبیل یکی از ضروریات است. ولی چرا؟

شاید شما بتوانید با سپر شکسته یا گلگیر فرو رفته رانندگی کنید اما مطمئنا نمی توانید با آینه شکسته به راحتی رانندگی کنید.

استفاده از آینه یکی از ضروری ترین مهارت های رانندگی است. که شاید رانندگان تازه کار چندان به آن واقف نباشند. اما رانندگان با سابقه حتما این موضوع را می دانند.

تعمیر آینه برقی در کرج

استفاده نکردن از آینه ها در رانندگی نشانه تبهر و مهارت نیست. بلکه نشانه ناشی بودن و عدم اطلاع از قوانین و اصول رانندگی است. بنابراین در صورتی که برای آینه اتومبیل شما مشکی پیش آمد، در اولین فرصت به تعمیرکار مراجعه کرده و مشکل را برطرف کنید. تا موجب ایجاد مشکلات و خسارات بیشتر نشود.

آینه بغل اتومبیل

تنظیم کردن آینه بغل خودرو دراتومبیل های کلاسیک به صورت دستی انجام می شد. یعنی حتما باید شیشه را پایین کشیده و با دست آینه را به سمت دلخواه هدایت می کردیم.

بعد از چند سال، در برخی اتومبیل ها یک اهرم هدایت کننده به آینه اضافه شد. به این صورت که اهرم داخل اتومبیل و در درسترس راننده است و بدون نیاز به پایین آوردن شیشه، امکان تنظیم آینه را به راننده می دهد.

در خودروهای پیشرفته تر، سیستم تنظیم آینه بغل خودرو نیز مانند دیگر امکانات خودرو، به صورت برقی و اتومات شد.

آینه برقی یا آینه اتومات تاشو، این امکان را به راننده می دهد که آینه را در بهترین و راحت ترین نقطه ممکن برای دید خود تنظیم کند. اهمیت نقطه دید برای رانندگان حرفه ای کاملا واضح است.

انواع آینه اتومبیل

مکانیسم آینه برقی اتومبیل

در مورد آینه های دستی که صحبت زیادی نیست چون مکانیسمی بسیار ساده و روان دارند. اما در مورد مکانیسم آینه برقی اتومبیل باید گفت که از قطعات مختلفی تشکیل شده است.

  • قاب آینه که بنا بر مدل خودرو و رنگ آن انتخاب می شود.
  • موتور آینه اتومات تاشو یا آینه برقی
  • یونیت آینه برقی
  • و البته خود آینه

قاب و خود آینه که بسیار ساده هستند و موردی برای توضیح ندارند. در مورد موتور آینه می توان گفت که خود، از چندین قطعه بسیار حساس و ریز تشکیل شده که وظیفه حرکت دادن آینه به بالا و پایین و طرفین را برعهده دارد.

اما یونیت آینه مغز متفکر این سیستم است.

فرمان باز و بسته شدن و حرکت با بالا و پایین و چپ و راست را یونیت آینه به موتور صادر می کند.

تعمیر آینه برقی اتومبیل نیز یک کار کاملا تخصصی است. شخصی که این کار را برعهده دارد باید از تمام این سیستم آگاهی کامل داشته باشد.

یکی از تخصص های شیشه اتومبیل عزیزی، تعمیر آینه برقی اتومبیل است. البته در صورتی که اتومبیل شما از مدلهای کلاسیک و قدیمی است، نگران نباشید.

ما باز هم به شما در مورد برقی کردن آینه دستی اتومبیل کمک خواهیم کرد.

هزینه برقی کردن آینه دستی ماشین

برقی کردن آینه دستی، آپشنی است که می توانید به اتومبیل کلاسیک خود اضافه کنید تا آن را خاص تر کرده و استفاده از آن را راحت تر کنید.

اما با توجه به نوسانات بازار و نیز مدل اتومبیل شما، چه در مورد تعمیر آینه اتومات و چه در مورد برقی کردن آینه، نمی توان یک نظر قطعی داد. اما ما در شیشه اتومبیل عزیزی می توانیم از طریق واتساپ و دایرکت اینستاگرام با شما در ارتباط باشیم. در مورد هزینه تعمیر آینه و یا قیمت برقی کردن آینه دستی ، از ما مشاوره بگیرید.

هزینه تعمیر آینه برقی اتومبیل

هزینه تعمیر آینه برقی اتومبیل نیز مانند هزینه برقی کردن آینه دستی، موضوعی نیست که بتوان بدون دیدن آینه، آن را برآورد کرد. اما شما به راحتی می توانید با استفاده از راه های ارتباطی ما با شیشه اتومبیل عزیزی تماس گرفته و از میزان هزینه آن مطلع شوید.

برای راحت تر برآورد کردن هزینه بهتر است تصویر آینه اتومبیل خود را برای ما ارسال کنید و شرح مختصری از ایراد آن را در واتساپ توضیح دهید. به این ترتیب ما بهتر می توانیم به شما مشاوره دهیم.


تعمیر آینه برقی . آینه اتومات تاشو . برقی کردن آینه . یونیت آینه برقی . ترمیم شیشه اتومبیل در کرج . تعویض شیشه اتومبیل . شیشه اتومبیل عزیزی

2 دیدگاه در “تعمیر آینه برقی اتومبیل

  • جولای 16, 2023 at 3:23 ق.ظ
    Permalink

    تاشوی آیینه بغل سانتافه خراب شده بود خیلی زود و سریع تعمیر کردند.
    بسیار حرفه ای و کاربلد

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
Scan the code
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟