تعویض شیشه اتومبیل

تعویض شیشه اتومبیل ممکن است به ظاهر کاری ساده به نظر بیاید اما حتما باید فوت کوزه گری آن را بدانید تا کار حرفه ای انجام دهید.

برای اینکه بهتر بتوانید در مورد سرویسکار خودروی خود تصمیم بگیرید بهتر است به صفحه نمونه کارهای ما در وبسایت شیشه اتومبیل عزیزی مراجعه کنید.

اما پیش از اینکه نمونه کارهای دیگر ما را ببنید، می توانید با دیدن این ویدئو، از مراحل انجام کار آگاه شوید.

مرکز تخصصی تعویض شیشه ماشین در کرج

حالا که قصد دارید تعویض شیشه اتومبیل خود را به کاردان بسپارید، شیشه اتومبیل عزیزی را به یاد داشته باشید. شیشه اتومبیل عزیزی مرکز تخصصی تعویض شیشه ماشین در کرج است.

کارشناسان ما با توجه به دارا بودن تجربه چندین ساله، تمام خدمات مربوط به شیشه اتومبیل را در کرج در کوتاه ترین زمان، با منصفانه ترین قیمت و بهترین کیفیت تضمین شده به شما ارائه می دهند.

زمانی که شخصی نیاز به تعویض شیشه ماشین خود پیدا می کند، حتما اتفاقی افتاده است. معمولا کمتر کسی است که بدون دلیل و بدون نیاز، اقدام به تعویض شیشه ماشین خود کند.

به همین دلیل کارشناسان ما تلاش می کنند در عین اینکه کار را سریع و با کیفیت انجام دهند، به صاحب خودرو نیز آرامش داده و با روی باز پذیرای شما و خودروی شما هستند.

برای دیدن نمونه های بیشتر از کارهای شیشه اتومبیل عزیزی یا میتوانید به صفحه گالری در وبسایت شیشه اتومبیل عزیزی مراجعه کنید و یا به اینستاگرام ما بپیوندید.

این خودرو بر اثر افتادن شاخه خشکیده درخت ، دچار حادثه شده بود. که پس از مراجعه به شیشه اتومبیل عزیزی، متخصصین ماهر ما، با ظرافت و دقت هرچه تمام تر، شیشه عقب آن را تعویض کردند.

قیمت شیشه ماشین در کرج

عوامل مختلفی در تعیین قیمت شیشه ماشین در کرج و همه شهرهای دیگر دخیل است. از جمله این عوامل می تواند :

  • مدل و برند خودروی شما
  • برند شیشه ای که انتخاب میکنید
  • کدام شیشه نیاز به تعویض دارد
  • نوع مواد اولیه و چسب به کار رفته برای شیشه
  • و البته دستمزد

بنابراین ما نمیتوانیم بدون دیدن اتومبیل شما، هیچگونه قیمتی بدهیم.

اما شما می توانید با ارسال تصویر شیشه اتومبیل خود از طریق واتساپ و یا دایرکت اینستاگرام شیشه اتومبیل عزیزی ، از ما مشاوره دریافت کنید.

ضمن اینکه گاهی اوقات چون شما میزان آسیب دیدگی را به دقت و کارشناسانه بررسی نکرده اید، به تصور اینکه این شیشه دیگر قابل استفاده نیست به دنبال تعویض آن هستید.

اما یک متخصص ماهر می تواند به شما دید بهتری نسبت به موضوع بدهد. به این صورت که ممکن است شیشه اتومبیل شما قابل ترمیم باشد. خدمات ترمیم شیشه اتومبیل در کرج نیز یکی دیگر از خدماتی است که ما در شیشه اتومبیل عزیزی ارائه می دهیم. با استفاده از تکنولوژی و ابزار و مواد مخصوص این کار می توانیم هم هزینه شما را کاهش دهیم و هم در وقت شما صرفه جویی کنیم.

بنابریان پیش از اینکه اقدام به تعویض شیشه اتومبیل خود کنید، حتما تصویر شیشه اتومبیل خود را از طریق واتساپ برای ما ارسال کنید تا ما بهترین مشاوره و راهنمایی را اختیار شما قرار دهیم.


در هنگام تعویض شیشه اتومبیل های خارجی فقط از شیشه های خارجی و اصل می توان استفاده کرد؟

در صورتی که شیشه فابریک و اصل اتومبیل خود را نصب کنید بهتر است اما د رحال حاضر کارخانه های تولید شیشه اتومبیل ایرانی نیز شیشه این گونه اتومبیل ها را با کیفیت قابل قبول ارائه می کنند.

چگونه از قیمت شیشه اتومبیل خودم مطلع شوم؟

شما می توانید مدل و نوع اتومبیل خود را به همراه شیشه درخواستی به شماره شیشه اتومبیل عزیزی در واتساپ ارسال کنید تا ما قیمت و دستمزد تعویض شیشه اتومبیل شما را ارسال کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
Scan the code
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟